22 mars 2015

Onödigt söndagspyssel


Efter mycken tvekan har jag skaffat ett fritt Spotifykonto. Anledningen är att många bloggar och annat som jag läser ofta länkar dit och liksom med länkar till Facebook har jag inte kunnat lyssna eller läsa eftersom jag aldrig brytt mig om att skaffa dessa tingestar.

Nåväl  - en gråtrist söndagmorgon kunde jag inte låta bli att trixa litet med denna nya leksak och har satt ihop en "playlist" som ni finner här till vänster. Det är bara litet örongodis som jag plockat ihop, sånger som jag nu och då lyssnat på. Vet inte varför jag skulle besvära er med detta men ni får ta det som bara en Twist in my sobriety.

Det är 12 sånger - scrolla i balken längst till höger i rutan om ni vill se de övriga 5. Pga av min snålhet är det möjligt att ni får höra litet reklam i anslutning - hoppas då att det är för något trevligt.

Finns det en röd tråd? Det kan jag väl aldrig tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar